среда, 7. новембар 2018.

Greške na sastancima koje često pravimo

Da li ste ikada bili na sastanku koji je izgledao kao spora smrt? Ko nije? Ne budi kreator takvog sastanka. Imate izbor. Prema istraživanju, više od polovine svih sastanaka je gubljenje vremena. Zašto? Mnogi menadžeri ne znaju kako da sprovedu efikasan sastanak. Oni čine iste teške greške iz dana u dan i nikad ne uzimaju vremena kako bi se edukovali i te greške ispravili.
Studija Microsofta pokazala je da ljudi provode u proseku 5,6 časa nedeljno na sastancima, a 69% sastanaka se smatra da je neproduktivno. 13 milijardi sastanaka se događaju svake godine, a godišnje se troše milijarde dolara za produktivnost – Wow!
Menadžeri moraju biti svesni ovoga. Efektivni menadžeri uče da komuniciraju moćno, pozitivno i svrsishodno na svakom sastanku koji vode. Na taj način će svoje ekipe započeti novim visinama u performansama. Ako imate bolje sastanke, vi ćete:
  • Dobijete više podrške od vašeg tima
  • Dobijte neprocenjive informacije od svog tima
  • Donositi efikasnije odluke
  • Motivirati svoj tim da postigne veće performanse
  • Postaćete zapazeni od strane drugih u vašoj kompaniji

Sastanci ne uspevaju iz mnogih razloga, ali ja ću vam predstaviti najčešće greške na sastancima koje se prave


1.Nema dnevnog reda 

Stvorite agendu za sastanak unapred i obavestite ga sa svojim timom. Budite jasni po svojoj nameni i onome što se nadate da biste postigli.

2.Slab program 

Neki menadžeri koji imaju agendu pokušavaju da prevedu svetsku istoriju tokom sastanka. Morate se fokusirati. Postoje različiti tipovi sastanaka kao što su: osoblje, odjeljenje, poboljšanje kvaliteta ili obuka. Budite jasni.

3.Nedostatak učešća 

Zabranite ili minimizirajte slajdove PoverPoint-a i nemojte biti jedini koji govori. Menadžeri treba da uče veštine komunikacije i da uključe svoje timove na sastanku. (Vidi tačku 8 dole).

4.Ne počinje na vreme 

Najčešče greške na sastancima koje ljudi prave su upravo te da sastanke ne počinju u ugovoreno vreme. Neka vaš tim zna unapred da ćete vaš sastanak započeti na vreme, a kada neko dođe kasnije, podsetite ga na vaša očekivanja da više ne kasni. Takođe, fokusirajte se i ciljajte da završite većinu svojih sastanaka za 30 minuta ili manje.

PROČITAJTE:Dress Code – 4 tipa oblačenja u poslovnom svetu


Koje su ostale najčešće greške pročitajte na portalu Gajic-team.com u postu "Greške na sastancima koje često pravimo"


Za više informacija i stručne savete kao i preporuke proizvoda možete nas kontaktirati OVDE ili putem maila: info@gajic-team.com

NARUČITE FOREVER LIVING PRODUCTS U VAŠOJ ZEMLJI!



UKUSAAUSTRALIA
LUXEMBOURGBELGIUMSPAIN
CANADACZECHGREECE
NEW ZEALANDNORTHERN IRELANDNETHERLANDS
IRELANDSLOVAK REPUBLICPORTUGAL

DOSTAVA U ROKU  2 RADNA DANA!

Нема коментара:

Постави коментар