среда, 3. октобар 2018.

Nega tela – negujte kožu i dok putujete!!!

Nega tela je sastavni deo zdravog života!

Za mene je oduvek bilo važno da izgledam negovano!
Često su mi govorili da možda čak i previše pridajem značaja tome,ali meni je to jako važno! U letnjem periodu bili smo izloženi suncu i raznim uslovima koje nisu prijatelji našoj koži!
Kada je nega tela u pitanju, akcenat nekako uvek bude na koži lica, što nije pogrešno, ali takođe ne treba zanemariti ni negu kože tela, iako je ona uslovno rečeno manje izložena spoljnim faktorima.
Rituali nege su večita tema među pripadnicima nežnijeg pola. Koža tela je sklona tome da bude izrazito suva, što može biti u skladu sa određenim godišnjim dobom, kao što je slučaj kada nastupe hladniji jesenji i zimski dani.
Moje drugarice i ja uvek nesebično između sebe volimo da podelimo iskustva o novim preparatima i preporučimo jedna drugoj ukoliko smo zadovoljne sa njima.

Šta mi je najvažnije kod preparata??


Za više informacija i stručne savete kao i preporuke proizvoda možete nas kontaktirati OVDE ili putem maila: info@gajic-team.com

NARUČITE FOREVER LIVING PRODUCTS U VAŠOJ ZEMLJI!



UKUSAAUSTRALIA
LUXEMBOURGBELGIUMSPAIN
CANADACZECHGREECE
NEW ZEALANDNORTHERN IRELANDNETHERLANDS
IRELANDSLOVAK REPUBLICPORTUGAL

DOSTAVA U ROKU  2 RADNA DANA!

Нема коментара:

Постави коментар